Tee lahjastasi erityinen ja käytä ILMAISTA VideoGRAM-toimintoa luodaksesi oman henkilökohtaisen videotervehdyksen e-lahjakorttiin, joka on valmis annettavaksi ja tuo hymyn rakkaasi kasvoille.
VideoGRAM
Lisää henkilökohtainen video e-lahjakorttiin!
Olemme toteuttaneet unelmia jo yli 24 vuotta | 1999-2023
Yrityspalvelut Aktivoi lahjakortti

Usein kysytyt kysymykset

Voinko vaihtaa elämykseni?

Useimmissa tapauksissa, jos arvosetelisi on ostettu sivujemme kautta eikä sitä ole vielä aktivoitu, pystyt vaihtamaan kokemuksesi toiseen. Jos haluat tehdä näin, seuraathan alla olevia ohjeita:
1. Etsi tuote, jonka haluat saada
2. Klikkaa "Osta nyt"
3. Syötä tiedot, joita kysytään
4. Maksunäytöllä ollessasi, kirjoita edellisen arvosetelisi numero kenttään "Vaihda arvosetelini"
5. Nettisivumme neuvoo sinua maksamaan kahden elämyksen hintojen erotuksen, jos sellainen on
6. Vaihtosi on suoritettu!

Miten pystyn pidentämään arvosetelini voimassaoloaikaa?

Alla oleva informaatio pätee ainoastaan Golden Momentsin nettisivuilta ostettuihin tuotteisiin. Jos olet ostanut tuotteen joltakin muulta sivulta, olethan yhteyksissä kyseiseen nettisivuun. Täältä voimme auttaa sinua.
Jos arvosetelisi on vanhentunut, lisämaksusta pystyt pidentämään sen voimassaoloaikaa, tee se täällä.
Jos taas arvosetelisi on vielä voimassa, mutta tiedät tarvitsevasi lisää aikaa ehtiäksesi käyttää elämyksesi, pystyt maksamaan voimassaoloajan pidennyksen täällä.
Molemmissa tapauksissa arvosetelisi tulee olemaan voimassa 9 kuukautta päivästä jolloin teit pidennyksen eteenpäin. Jos haluat keskustella erityistilanteista arvosetelin käyttöön liittyen päättymispäivän sisällä, olethan yhteyksissä meihin arvosetelin tunnistusnumerosi kanssa.

Haluaisin tietää lisää Golden Momentsista

Golden Moments on toiminut vuodesta 1999 lähtien elämyslahjojen tarjoajana Brittein saarilla, ympäri Eurooppaa ja nyt myös kaukaisemmissa sijainneissa.
Tällä hetkellä toimimme Iso-Britanniassa, Ranskassa, Irlannissa, Saksassa, Belgiassa, Italiassa, Itävallassa, Espanjassa, Ruotsissa, Sveitsissä, Alankomaissa, Tanskassa, Portugalissa, Puolassa, Arabiemiirikunnissa ja Suomessa - ja laajennamme toimintaamme jatkuvasti.
Jos haluat tietää enemmän tiimistämme, tuotteistamme tai palveluistamme, paina tästä

Haluaisin keskustella yritys mahdollisuuksista

Meidän myyntitiimimme haluaisi mielellään kuulla sinusta joten lähetäthän sähöpostitse lyhyen selonteon osoitteeseen corporate@goldenmoments.fi tai halutessasi voit myös soittaa numeroon +358 (0)9 2316 3337, jossa joku tiimimme jäsenistä auttaa mielellään maanantaista perjantaihin 10.30-18.30.

Voinko tuoda katsojan mukaan elämykseeni?
Yleensä voit. Kuitenkin joissakin sijainneissa olosuhteet kuten ikärajoitukset tai pienet lisämaksut voivat vaikuttaa tilanteeseen. Tilanteissa, joissa lisämaksu peritään, maksu sisältää aina vakuutuksen ja useimmiten myös virkistysjuomia. Varmistathan kuitenkin tehdessäsi tilausta onko kyseisessä tapahtumapaikassa mahdollista olla katsoja mukana.
Miten voin olla yhteyksissä teihin?
Meillä on useita eri mahdollisuuksia miten voit olla yhteyksissä meihin, esimerkkeinä näistä puhelimen välityksellä, sähköpostilla tai live-tuen välityksellä. Klikatessasi tästä pääset tarkempiin tietoihin.
Mistä voin löytää elämykset lähellä minua?

Voit hyödyntää meidän elämyskarttaamme etsiessäsi kohteita lähellä. Sijainnin lisäksi voit myös tarkentaa hakua valitsemalla hinnan, elämystyypin tai osallistujamäärän.

Mitkä päivät ovat valittavissa omalle elämykselleni?
Mahdolliset päivät vaihtelevat elämyksestä riippuen sekä riippuen haluatko elämyksesi arkipäivälle vai mahdollisesti viikonlopulle. Viikonloput ovat usein nopeammin varattu täyteen jo etukäteen, etenkin sesonkiaikoina.
Jos sinulta löytyy arvoseteli jo valmiiksi, helpoin tapa tarkistaa mahdolliset päivät on, kun aktivoitte arvosetelinne.
Näin yksi tiimimme jäsenistä pystyy ottamaan sinuun yhteyttä ja auttamaan päivän valitsemisessa. Jos sinulla ei ole arvoseteliä vielä, ota meihin yhteyttä.
sinulle parhaiten sopivien päivien tiimoilta ja tarkistamme mieluusti päivien tilanteen sinun puolestasi.
Tarvitsen arvosetelini kiireellisesti!

Jos tarvitset arvosetelin välittömästi pystyt tilaamaan sähköposti-arvosetelin. Sähköpostiisi se saapuu jo muutaman minuutin kuluttua maksun vahvistamisesta. Odotathan kuitenkin, että tilauksesi jättämisestä on kulunut 2 tuntia ennen kuin olet yhteyksissä meihin.

Kuinka pitkään toimitus kestää?

Toimitusaika vaihtelee riippuen tilaamastanne tuotteesta.
Elämysarvosetelit: Jos olet valinnut sähköpostiin lähetettävän arvosetelin, kyseisen arvosetelin saapuminen sähköpostiisi vie enintään kaksi tuntia tilauksen tekemisestä. Kuitenkin useimmiten arvoseteli löytyy mainitusta sähköpostista jo muutaman minuutin kuluttua. Jos kahden tunnin kuluessa et ole vastaanottanut sähköpostia, tarkistathan varmuuden vuoksi vielä roskapostilaatikon ettei arvoseteli ole joutunut sinne.

Arvoseteli-kuori tai USB-tikun sisältämä lahjalaatikko: Jos tilaat lahjalaatikon tai arvosetelikuoren osoitteeseen, joka on Briteissä, toimitus kestää 1-2 arkipäivää. Jos tilaat osoitteeseen Brittein saarien ulkopuolelle, toimitus kestää 3-5 arkipäivää. Suosittelemme tilaamaan arvosetelin sähköpostiin, jos olet epävarma ehtiikö lahja saapumaan ajoissa perille.

Jos et ole vastaanottanut tuotetta yllämainitun ajan sisällä, pyydämme ystävällisesti, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta saamme asian hoidettua kuntoon.

Onko kuvassa näkyvä väline esimerkiksi auto/lentokone/yms. se, jota tulen käyttämäään omassa kokemuksessani?

Kuvat, joita käytämme sivustollamme ovat vain esimerkkeinä. Koneet, ajoneuvot, eläimet ja tapahtumapaikka jokaiselle elämykselle vaihtelevat ja täten kuva ei välttämättä täysin vastaa kyseistä kokemusta. Elämyksien, joiden kohdalla se on mahdollista, käytämme kuvia omista tapahtumapaikoistamme ja koneistostamme.

Mikä on hyvityskäytäntö Golden Momentsilla?

Tarjoamme täyden 100% hyvityksen voimassa-oleville, suoraan Golden Momentsilta ostetuille arvoseteleille, joiden kohdalla on löytynyt jotakin valitettavaa ja valituksesta on tehty kirjallinen ilmoitus postitse tai sähköpostilla. Vähennämme kuluista mahdolliset toimitus ja pakkausmaksut. Lisäksi vahingon sattuessa ja kun siitä on ilmoitettu ennen voimassaoloajan umpeutumista, hyvityskäytäntö pitää, mutta takaisinmaksuista otetaan 25% pois hallinnointikuluja. Pienin mahdollinen kulu on 15 euroa. Takaisinmaksu suoritetaan aina henkilölle,joka on ostanut arvosetelin tai tuotteen. Jos tuote on alunperin maksettu luotto-tai pankkikortilla tai PayPalin välityksellä, maksu palautetaan samalle tilille, josta maksu on tehty.
Huomitoithan, että jollain tuotteilla kuten nimikoiduilla lahjoilla ei ole palautus -tai vaihto-oikeutta. Hyvityskäytäntö toimii myös vain, jos olet ostanut tuotteen nettisivumme kautta. Tilanteessa, jossa olet ostanut tuotteen toisen yrityksen kautta suosittelemme teitä olemaan yhteyksissä kyseiseen yritykseen.

Voinko vaihtaa päivämäärän, elämyksen tai perua varaukseni?
Kun varaamasi päivä on vahvistettu, elämystä tai sen ajankohtaa ei pysty muuttamaan, eikä rahoja palauttamaan. Vahvistus-dokumentit sisältäen varausnumeron tai arvosetelin lunastusnumeron lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka olet maininnut sivuillamme. Pyydämme, että luet tämän dokumentin huolellisesti läpi ja otat yhteyttä meihin, jos jotain muutoksia täytyy tehdä. Jos vahvistus-sähköposti ei saavu 14 päivän sisällä, olethan yhteyksissä meihin. Tilanteissa, joissa arvosetelin vastaanottaja ei saavu tapahtumapaikalle sovittuna aikana, varaus käsitellään joka tapauksessa käytettynä arvosetelinä.
Kuinka pitkään arvosetelini on voimassa?
Kaikki arvosetelimme ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä ellei erikseen mainittu muuta elämyksen kuvauksessa tai arvosetelissäsi. Suosittelemme varaamaan sopivan päivän elämyksellesi mahdollisimman pian, jotta saat elämyksesi juuri itsellesi sopivana ajankohtana. Jos jostain syystä et pysty käyttämään arvoseteliäsi voimassaoloaikana, arvosetelin voimassaoloaikaa pystyy pidentämään lisämaksulla.
Haluaisin tehdä valituksen
Jokainen elämyksemme on tarkasti suunniteltu ja täten toivomme, että elämyksenne vastaa odotuksianne.
Jos elämyksestä kuitenkin löytyy jotakin valitettavaa olemme enemmän kuin valmiita korvaamaan aiheutuneen vaivan. Jos haluatte tehdä valituksen kokemuksestanne, kertokaa vaivastanne jo kokemuksen aikana paikan päällä olevalle henkilökunnalle heti tilaisuuden tullessa ja täten he pystyvät korjaamaan tilanteen mahdollisimman nopeasti. Tämä helpottaa prosessia huomattavasti.
Jos järjestelyt eivät vastanneet odotuksianne, voit myös kirjoittaa valituksen käyttäen netti-lomakettamme. Kirjoitathan lomakkeeseen riittävän yksityiskohtaisesti mikä meni pieleen, sekä sisällytä arvosetelin lunastusnumero mukaan. Huomioithan että meillä on 10 päivän aika varattuna riittävän perusteelliselle tutkimukselle.
Onko maksaminen turvallista Golden Moments-verkkosivustolla?
Kyllä, ostaminen on turvallista. Golden Moments on rekisteröitynyt rekisterinpitäjäksi ja meillä on korkeat standardit turvallisuuden taataksemme. Emme koskaan luovuta henkilökohtaisia tietojasi kolmannelle osapuolelle. Kaikki kommunikointi sinun selaimesi ja meidän nettisivumme välillä on turvattu käyttäen Starfield Secure Certificate Authority-sertifikaattia.
Neuvommekin aina etsimään riippulukon kuvaa internet-osoitteen vierestä, kun ostatte verkossa.
Maksuvälineinä käytämme WorldPay:tä sekä PayPal-palvelua, joista molemmat ovat PCI-yhteensopivia kansainvälisiä menestyneitä palveluntarjoajia. Jotta pystymme varmistamaan vielä entistä turvallisemman maksamisen sivuillamme, korttitietojasi ei koskaan varastoida ohjelmaamme. Meidän palvelimemme nettiyhteydet on turvattu ja laadittu ISO27001 laatuvaatimusten mukaisiksi.
Miten varaan päivän elämykselleni?

Varataksesi tietyn päivän, paina tästä ja seuraa ohjeita näytöllä.

Pitääkö minun valita tietty päivä, kun ostan arvosetelin elämykseen?

Ei toki, meidän arvosetelimme käytön ajankohdan pystyt valitsemaan myöhemmin. Arvosetelit ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä. Voit myös antaa arvosetelin lahjaksi ja vastaanottaja pystyy itse valitsemaan ajankohdan nettisivuillamme, helppoa!

Voinko käyttää arvoseteliäni sijainnissa, joka ei löydy listalta?

Valitettavasti se ei ole mahdollista. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos luulet, että arvosetelissä mainittuun sijaintiin pääseminen tuottaa ongelmia. Yritämme ratkaista ongelman siten täältä käsin.

Kuinka pitkään elämykset kestävät?
Arvioitu aika kyseiselle elämykselle on mainittu elämyksen kuvauksessa. Huomioithan, että mainitut ajat ovat keskivertoaikoja. Elämyksissä, joissa se on mahdollista yritämme mainita tarkan keston, mutta elämyksien joiden kestoon sääolosuhteet tai polttoaineen kulutus vaikuttavat kestoa on vaikea arvioida. Esimerkkinä tästä on muun muassa lentokoneen lentäminen: jos haluat tasaisen lennon, lento kestää pidempään kuin jos haluat maksimoida vauhdin ja voiman, jolloin kokemus on ohi hieman nopeammin.
Näkyykö hinta ostamassani arvosetelissä?
Ei näy. Pidämme huolta, että hinta näkyy vain ostaessasi rahalahjakortin.
Tarviiko minun tehdä matkustamis- tai majoitusjärjestelyjä käyttääkseni arvoseteliäni?
Suosittelemme, ettet tee mitään järjestelyjä ennen kuin olet saanut tilausvahvistuksen sisältäen valitsemasi päivämäärän ja ajan. Tilanteissa, joissa elämys joudutaan perumaan, emme valitettavasti voi palauttaa aiheutuneita kuluja.
Tarviiko minun varata päivä vai voinko vain saapua tapahtumapaikalle?
Useimmissa elämyksissä, etukäteen päivän varaaminen on erittäin tärkeää. Jos et ole ollut yhteyksissä yhteen tiimimme jäsenistä vielä, käythän aktivoimassa kuponkisi ja varaamassa itsellesi parhaiten sopivan ajankohdan.
Pystynkö varaamaan päivämäärän väliaikaisesti?
Koska Golden Moments on kolmas osapuoli sopimuksissamme, emme valitettavasti pysty varaamaan päivää väliaikaisesti sinulle.
Minulla on ongelmia tilaukseni tekemisessä nettisivuillanne
Ei haittaa, autamme mielellämme. Voit aina soittaa myös meille, jos nettisivu tuntuu vaikealta niin teemme sinulle tilauksen puhelimen välityksellä. Numeromme on .
Voinko tehdä tilaukseni puhelimen välityksellä?
Voit aina soittaa meille, jos nettisivu tuntuu vaikealta niin teemme sinulle tilauksen puhelimen välityksellä. Numeromme on .
Mitä yhteystietojani minun kuuluu antaa tilausta tehdessäni?
Alkunäytölle täytät tiedot arvosetelin vastaanottajasta. Tälle näytölle sinun pyydetään täyttämään osoite, johon arvoseteli lähetetään. Jos haluat lähettää arvosetelin suoraan vastaanottajalle emme koskaan paljasta hintaa.
Toisella näytöllä sinun kuuluu täyttää laskutusosoite mihin korttisi on sidottu ja maksajan yhteystiedot. Käytämme näitä tietoja vahvistussähköpostin lähettämiseen ja tarvittaessa yhteyden pitämiseen, jos jotakin yllättävää ilmaantuu.
Mitkä maksuvälineet hyväksytte?
Tällä hetkellä hyväksymme
- Suurimman osan luotto-ja pankkikorteista, jotka käyttävät WorldPay:tä.
- PayPal
- Pankkisiirto
Syöttämääsi arvosetelin numeroa ei löytynyt
Olemme pahoillamme, että sinulla on ollut ongelmia koodisi kanssa.

Jos koodisi alkaa kirjaimella V, koodissasi ei ole kirjaimia O tai I joten vaihda nämä numeroihin 0 ja 1.

Jos ostit arvosetelisi toiselta yritykseltä, odota reilu viikko ostopäivästä eteenpäin ennen kuin yrität varata elämyksesi, koska emme saa tietoja koodeista välittömästi. Jos sinun tarvitsee varata kokemuksesi kuitenkin jo aiemmin olethan meihin yhteyksissä kaikkien arvosetelissäsi esiintyvien koodien tiimoilta ja autamme mielellämme.

Voit myös koittaa kopioida ja liittää koodisi arvosetelin aktivointisivulle ja yrittää uudestaan. Jos ongelmia edelleen ilmenee olethan yhteyksissä meihin niin autamme ratkaisemaan ongelman.
Arvosetelisi on jo aktivoitu
Jos olet vasta aktivoinut koodisi, sinun kuuluisi saada sähköpostia sen tiimoilta seuraavan 3 päivän aikana aktivoinnista.
Jos aktivoinnista on kuitenkin kulunut jo yli 3 arkipäivää, tarkistathan roskapostisi siltä varalta ettei sähköposti ole päätynyt sinne.
Olethan meihin yhteyksissä, jos et ole vastaanottanut minkäänlaista sähköpostia meiltä vaikka yli 3 arkipäivää on jo kulunut siitä kun lunastit arvosetelisi. Kerrothan samalla myös koodisi niin voimme auttaa sinua nopeammin.
Kysymykseni ei ole täällä
Autamme mielellämme koskien kaikkia heränneitä kysymyksiä, ota meihin yhteyttä täällä.
Usein Kysytyt Kysymykset
Täältä löydät apua tilanteisiin kuten lahjakortin elämyksen vaihtaminen ja voimassaoloajan pidentäminen, voiko katsojia tuoda elämykseen mukaan, yritysmahdollisuutemme ja paljon lisää. Klikkaa tästä löytääksesi kaikki yleisimmät kysymykset

Trusted by
Live-asiakaspalvelu
Hei,
olen Emma. Etkö löydä etsimääsi tuotetta?..