Tee lahjastasi erityinen ja käytä ILMAISTA VideoGRAM-toimintoa luodaksesi oman henkilökohtaisen videotervehdyksen e-lahjakorttiin, joka on valmis annettavaksi ja tuo hymyn rakkaasi kasvoille.
VideoGRAM
Lisää henkilökohtainen video e-lahjakorttiin!
Olemme toteuttaneet unelmia jo yli 24 vuotta | 1999-2023
Yrityspalvelut Aktivoi lahjakortti

Ehdot

We take your privacy and security very seriously. Users agree to their information being held and processed in accordance with GDPR. Specifically; personally identifiable data will only be used for the purposes of this platform by us and any appointed Data Sub-Processor. Data may be transferred out of the EEA, data will be safely deleted within a reasonable time once our relationship with you has come to an end. Click here to learn more about your rights under GDPR, including data rectification, erasure, processing and lodging a complaint. By signing up or logging in and/or continuing to use our website you are are accepting and opting-in to our privacy & security policy and our terms of service.

Kokemuksemme
Golden Moments hankkii tarjoamansa palvelut eri toimittajien kautta. Golden Momentsin tavarantoimittajat eivät ole sidoksissa yritykseen tai sen partnereihin millään tavalla. Vaikka Golden Moments pyrkii tarjoamaan asiakkailleen vain tarkat laatukritertit täyttäviä elämyksiä, ei yrityksellä ole oikeutta valvoa palveluntarjoajien toimintaa. Täten Golden Moments ja sen edustajat eivät ole vastuussa mistään palveluntarjoajan toiminnan ja/tai sen laiminlyönnin kautta aiheutuneesta viiveestä, vahingosta, haitasta, ylimääräisestä kustannuksesta, sääntöjenvastaisuudesta, toiminnassa aiheutuneesta vammasta tai henkilön kuolemasta tai omaisuusvahingosta. Tämän seurauksena Golden Moments ei ole vastuussa minkäänlaisesta palveluntarjoajan tai jonkin muun kolmannen osapuolen laiminlyödystä toiminnasta tai tahallisesta teosta. Golden Momentsin palveluntarjoajat toimivat sen valtion lakien ja säännösten mukaan, jossa palvelu tarjotaan.

Seuraavassa tietoa osa-alueista, jotka eivät kuulu Golden Momentsin vastuun piiriin.

a) Kulut, jotka eivät ole nimenomaisesti osa suoritettavaa maksua ja palvelun ilmoitettua hintaa, esim. matkakulut ennen ja jälkeen ostetun palvelun

b) Riskit myöhästymisestä, odottamattomista tapahtumista (force majeure), henkisestä tai fyysisestä vahingosta, kuolemasta tai omaisuusvahingoista.

Golden Moments pidättää oikeuden olla hyväksymättä tai rajoittaa sellaisten henkilöiden osallistumista sen tarjoamiin palveluihin, joiden se katsoo olevan kyvyttömiä vastaamaan asetettuihin vaatimuksiin ja/tai joiden toimesta suunnitellun kokemuksen järjestäminen ja/tai muiden osallistujien oikeudet, hyvinvointi tai hauskanpito on jollain tavalla estynyt.

Kokemusten kuvaukset
Online-esitteeseen ja Golden Moments -pakkaukseen on lisätty kuvaus jokaisesta kokemuksesta. Kuitenkin varaamme oikeuden tehdä kohtuullisia muutoksia ohjelmaan ilman ennakkoilmoitusta, mukaan lukien oikeuden peruuttaa tai korvata tarjottuja palveluita toisilla. Kun muutos on aineellinen, Golden Moments informoi asiakasta varausvahvistuksen hetkellä tai myöhemmässä viestinnässä.

Epätodennäköisessä tapauksessa, joka on aiheutunut mekaanisesta viasta, sairaudesta, tai sopimattomien sääolojen aiheuttamista olosuhteista pidätämme oikeuden korvata kokemusten osia toisilla tai palauttaa vastaava arvo ilman ilmoitusta. Ilmoitetut kokemusten kestot ovat viitteellisiä ja ohjeellisia. Ellei toisin mainita, osallistujilta saatetaan vaatia vuorottelua muiden kokemuksiin osallistujien kanssa tai odottamista paikan päällä.

Yksilöidyt tuotteet
Yksilöityjen lahjojen kohdalla ette kaikissa tapauksissa saa lahjakorttia. Yksilöityjen tuotteiden toimitusajat saattavat vaihdella. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi viinit ja yksilöidyt viinipullot. Myös lähetyskulut voivat vaihdella tuotteen mukaan. Yksilöidyillä tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Tarkistettavissa tilauksen yhteydessä.

Rajoitukset, vaatimukset ja tärkeää tietoa
Olemme on sisällyttäneet kotisivuillemme, esitteisiimme ja lahjakortteihimme tarpeiden mukaisia terveys-, ikä- ja painovaatimuksia kuin myös mahdollisia vaatimuksia ajokortista tai säätilan tarkistamisesta puhelimitse. Tarkempia tietoja saatavilla pyynnöstä. Tiedot sisällytetty varausasiakirjoihin. Mikäli saatu lahjakortti tai -pakkaus on väärä, tulee siitä ilmoittaa meille 7 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Saatavuus
Tarjoamiemme kokemusten saatavuus saattaa vaihdella. Saatavuus voi riippua esimerkiksi tapahtumapäivästä. Varaukset tulisi tehdä vähintään 28 päivää ennen järjestettävää tapahtumaa. Aikaisempia varauksia voidaan vaatia viikonloppuisin ja sesonkiaikaan järjestettäviin aktiviteetteihin. Suosittelemme, ettet tee matka-, hotelli- tai muita järjestelyjä kunnes varauksesi on vahvistettu kirjallisesti. Lisäksi suosittelemme, että vahvistat varauksesi 48 tuntia ennen järjestettävää aktiviteettiä.

Peruutus
Mikäli haluat peruuttaa tai muuttaa tilaustasi varauksen jälkeen, voimme periä varausmaksun, vaikka kuuluisitkin yrityksen peruutusvakuutuksen piiriin. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että järjestettävä aktiviteetti tai jokin osa siitä joudutaan peruuttamaan, pyrimme ottamaan sinuun yhteyttä. Ole hyvä ja ilmoita toimiva puhelinnumerosi varauksenne yhteydessä. Näin pystymme tavoittamaan sinut tarpeen tullen. Peruutuksen sattuessa pyrimme varaamaan sinulle uuden vastaavan tai samankaltaisen kokemuksen jollekin toiselle ajankohdalle tai vaihtoehtoisesti palauttamaan kokemusta tai sen osaa vastaavan rahallisen arvon.

Hinnoittelu
Ilmoitetut hinnat sisältävät ALV:n. Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia hintoihin. Mikäli kokemuksen hinnassa on tapahtunut muutos, tiedotamme siitä varauksen yhteydessä. Maksu on suoritettava kokonaisuudessaan, ennen kuin voimme lähettää lahjakorttinne. Emme ole vastuussa toimituksen myöhästymisestä tai epäonnistuneista luottokorttimaksuista. Kaikki hinnat ovat per hlö, ellei toisin mainita.

Maksu
Hyväksymme kaikki yleisimmät luottokortit (paitsi Solo, Diners ja Visa Electron). 3 %:n lisämaksu peritään luottokorttimaksujen yhteydessä. Hyväksymme shekkimaksut postin kautta, kun shekin saajana on Golden Moments Worldwide Ltd. Käteismaksut hyväksytään vain paikan päällä toimistossamme, jolloin saatte kirjallisen kuitin maksusuorituksestanne. Emme ota vastaan käteismaksuja, jotka on lähetetty postitse. Huomaa, ettemme voi varata aktiviteettien päivämääriä tai lähettää pakkauksia ennen kuin olemme vastaanottaneet maksusi.

Toimitus postitse ja sähköpostitse
Kaikki Golden Moments-lahjakortit lähetetään tilauspäivänä, mikäli tilaus on tehty ennen klo 16. Taattu toimitus tai lähettikuljetus tilausta seuraavalle päivälle myös saatavilla pyynnöstä. Tarkista myös, että verkkotunnuksemme goldenmoments.com tai goldenmoments.fi ei suodatu sähköpostijärjestelmässäsi. Mikäli et vastaanota tilaamaanne lahjakorttia, tarkista roskapostikansiosi. Mikäli et edelleenkään ole vastaanottanut lahjakorttiasi, ota yhteyttä meihin jotta voimme lähettää uuden lahjakortin.

Golden Moments ei ole vastuussa lahjakortin katoamisesta tai vahigoittumisesta johtuneesta menetyksestä. Vastaanotettuasi lahjakortin, tarkista kaikki sen sisältämät tiedot ja yksityiskohdat ja niiden täsmällisyys. Ota yhteyttä meihin seitsemän (7) arkipäivän sisällä ennen tapahtumapäivää mikäli löydät virheitä tai mikäli sinulla on jotain huomautettavaa kokemusten tietoihin liittyen.

Voimassaoloaika
Golden Moments-lahjakortit, joiden päivämäärä on avoin, sisältävät viimeisen voimassaolopäivän. Lahjakortin voimassaoloaikaa on mahdollista pidentää 9 kuukaudella, mikäli asiakas ei pysty osallistumaan kokemukseen ennen viimeistä voimassolopäivää. Kuitenkin informoi meitä asiasta 28 päivää ennen lahjakortin viimeistä voimassaolopäivää.

Voimassaolon pidentämisestä veloitetaan 30 euron lisämaksu mahdollisen uuden lahjakortin lähetyksen ja/tai kokemuksen hinnannousun vuoksi. Lahjakorteilla, joiden voimassaoloaikaa on pidennetty, ei ole palautusoikeutta. Mikäli lahjakorttisi on vanhentunut, on se mahdollista aktivoida uudelleen 40 euron lisämaksusta (+ mahdollinen aktiviteetin hinnannousu).

Vaihto
Kaikki vanhentuneet avoimen päivämäärän aktiviteetit voidaan vaihtaa vain kerran mihin tahansa toiseen valikoimamme aktiviteettiin, mikäli asiasta on ilmoitettu ennen viimeistä voimassaolopäivää. Mikäli korvaava aktiviteetti on hinnaltaan kalliimpi kuin aikaisempi kokemus, tulee asiakkaan maksaa ylimenevä osuus. Mikäli korvaava aktiviteetti on hinnaltaan halvempi kuin aiempi, erotus voidaan käyttää mahdolliseen toiseen kokemukseen. Vaihdettuja lahjakortteja ei voi palauttaa.

Lahjakortit
Turvallisuussyistä lahjakortit joissa ei ole osallistujan nimeä tulee palauttaa meille ennen kuin lahjakortti voidaan varata tai vaihtaa. Emme ole vastuussa kadotetuista lahjakorteista.

Varaukset ja ajankohdat
Ellei tiettyä päivää kokemukselle pyydetä ostohetkellä, ovat lahjakortit avoimia lahjakortissa esitettyyn viimeiseen voimassaolopäivään saakka. Kun ajankohta kokemukselle on jo varattu, ei kokemusta voi vaihtaa tai peruuttaa. Vahvistusasiakirjat ja/tai lahjakortin lunastusnumero lähetetään vahvistuksena tilauksestasi. Ole hyvä ja lue tämä asiakirja huolellisesti ja ota yhteyttä meihin mikäli ajankohtiin tarvitaan muutoksia. Mikäli vahvistus ei saavu 14 päivän sisällä, tulee sinun ottaa yhteyttä meihin. Mikäli vastaanottaja ei tee varausta, lasketaan lahjakortti käytetyksi.

Hyvitys
Olemme iloisia voidessamme tehdä sinulle 100 % hyvityksen. Hyvitys ei kuitenkaan koske avoimen ajankohdan lahjakorttien pikalähetys- tai pakkauskuluja. Lahjakortin voi palauttaa 14 päivän sisällä siitä päivästä, kun se on vastaanotettu. Mikäli palautus tehdään 14 päivän jälkeen, veloitetaan lahjakortin hinnasta 25 %, kuitenkin vähintään 19 €. Hyvitys tehdään aina sille henkilölle, joka on ostanut lahjakortin tai tuotteen. Mikäli maksu on tehty luotto- tai debit-kortilla tai PayPalilla, hyvitettävä summa palautetaan kyseiselle tilille.

Päivän aikana
Ongelmatilanteissa tai mikäli sinulla on huomautettavaa aktiviteettisi ajalta, ole hyvä ja tuo asia järjestäjien tietoon mahdollisimman aikaisessa vaiheessa mieluummin kuin tapahtuman loputtua. Näin mahdolliset epäkohdat on mahdollista korjata. Voit myös tehdä mahdollisen valituksen puhelimitse numeroon 09 2316 3337. Arvostamme kaikkea saamaamme palautetta. Mikäli kokemuksesi ei jostain syystä ollut odotustesi mukainen, ole hyvä ja tee kirjallinen valitus sisältäen täydelliset tietosi ja lunastuksesi viitenumeron. Lähetä sähköpostia seuraavaan osoitteeseen: asiakaspalvelu@goldenmoments.fi

Asian loppuunkäsittelyyn ja vastaukseen voidaan varata noin 28 päivää.

Uskollisuus- ja palkinto-ohjelmat
Saadessasi Golden Momentsin uskollisuuspisteitä hyväksyt samalla seuraavat säännöt. Liikkeellelaskija pidättää oikeuden poistaa, lisätä tai muokata sääntöjä, käytäntöjä, ehtoja, etuja, palkintoja ja niiden ansaitsemistasoja. Muutoksia voidaan tehdä ilman ilmoitusta ja vaikka ne vaikuttaisivat jo kertyneiden uskollisuuspisteiden arvoon. Jäsenet eivät saa ylläpitää useita käyttäjätilejä ansaitakseen enemmän uskollisuuspisteitä. Liikkeellelaskijan harkinnan mukaan ja perustellusta syystä epäiltäessä petosta, varkautta tai vilpillisyyttä, voidaan jäsenyys päättää ja kertyneet pisteet mitätöidä.

Uskollisuuspisteitä ei tule myydä, siirtää tai vaihtaa muuten kuin liikkeellelaskijan toimesta. Kyseiset toimet johtavat käyttäjätilin menetykseen. Ellei erikseen ole ilmoitettu, palkintoja ei voi käyttää muiden alennusten tai hyvitysten yhteydessä.

Yhteydet ja liikuntarajoitteiset
Olemme sitoutuneet varmistamaan, että liikuntarajoitteiset asiakkaat saavat jokaisen mahdollisuuden osallistua kokemuksiimme. Jotta osallistuminen olisi mahdollista, pyydämme että mahdollinen kokemukseen osallistumista rajoittava tekijä mainittaisiin tilauksen yhteydessä. Tämä mahdollistaa sen, että voimme ryhtyä asianmukaisiin toimenpiteisiin kyseisten erityispiirteiden huomioon ottamiseksi.

Kuvat
Sivustollamme ja painetussa materiaalissamme käytetyt kuvat ovat vain suuntaa antavia esimerkkejä. Golden Moments pidättää oikeuden tallentaa kokemuksiasi ja käyttää aineistoa markkinointi- ja/tai kaupallisiin tarkoituksiin.

Henkilökohtaisen tiedon kerääminen ja käyttäminen
Golden Moments on rekisteritietojen käyttäjä (lis. nro. Z9017958) ja noudattaa kaikkia tietosuojan säännöksiä. Säännösten mukaan kerättyjä tietoja tulee käyttää lain- ja oikeudenmukaisesti, käsitellä rajoitettuihin tarkoituksiin, niiden tulee olla asianmukaisia eikä liian laajoja, niitä ei säilytetä pitempään kuin on tarpeen eikä siirretä EU:n ulkopuolelle ilman riittävää suojaa.

Golden Moments -logo, -liikemerkki ja Golden Moments Experience Hunters -brändi ovat Golden Moments Worldwide Ltd:n rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kuvat, ulkoasu ja teksti kotisivuillamme, esitteet, lahja- ja infopakkaukset sekä kaikki mainokset on suojattu tekijänoikeuslain nojalla eikä niitä saa kopioida osittain tai kokonaan ilman Golden Momentsin lupaa.

Golden Moments toimii 15 maassa ja sen pääkonttori ja kotipaikka on Yhdistyneessä Kuningaskunnassa. Golden Moments Worldwide Ltd., (No. 3824028).

Etsimme jatkuvasti keinoja joilla voimme parantaa tarjoamiamme palveluja. Haluamme mielellämme kuulla, mikäli sinulla on kehitysideoita. Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalvelupäällikköömme tai klikkaa tästä .
Usein Kysytyt Kysymykset
Täältä löydät apua tilanteisiin kuten lahjakortin elämyksen vaihtaminen ja voimassaoloajan pidentäminen, voiko katsojia tuoda elämykseen mukaan, yritysmahdollisuutemme ja paljon lisää. Klikkaa tästä löytääksesi kaikki yleisimmät kysymykset

Trusted by
Live-asiakaspalvelu
Hei,
olen Emma. Etkö löydä etsimääsi tuotetta?..