Tee lahjastasi erityinen ja käytä ILMAISTA VideoGRAM-toimintoa luodaksesi oman henkilökohtaisen videotervehdyksen e-lahjakorttiin, joka on valmis annettavaksi ja tuo hymyn rakkaasi kasvoille.
VideoGRAM
Lisää henkilökohtainen video e-lahjakorttiin!
Olemme toteuttaneet unelmia jo yli 24 vuotta | 1999-2023
Elämyksien ja lahjakorttien käyttö myynninedistämistarkoituksiin todistetusti lisää kuluttajien ostohalua markkinoituja tuotteita kohtaan. Me toimimme tuotemerkkien omistajien ja edustajien kanssa tiiviissä yhteistyössä täyttääksemme heidän tavoitteensa kuluttajien osalta. Yli 10 vuoden aikana olemme toimittaneet useita elämyksiä ja vapaa-aikaan liittyviä myynninedistämishankkeita ympäri Eurooppaa.
Ammattitaidollamme yhdistämme sopivimmat elämykset tuotemerkkisi kanssa saavuttaaksesi parhaan tuloksen.
Anna meidän luoda elämyspaketti sinun tarpeisiisi. Elämyspaketti voi sisältää esimerkiksi kolmannen tason elämyslahjakortteja, jotka ovat arvoltaan 50€, toisen tason lahjakortteja, joissa valittavana on 5 unohtumatonta elämystä Euroopassa arvoltaan 2000€, sekä kaiken kattava VIP pääpalkinto: päätä huimaava elämysmatka arvoltaan 10 000€. Koska toimimme ympäri Eurooppaa, voittajien hallinnointi on helppoa.
Nokia etsi yritystä joka kykenisi luomaan myynninedistämiskampanjan Lumialle, nopealla aikataululla. Golden Moments tarttui tilaisuuteen ja kampanja oli valmis 7 päivässä!
Kampanjan tavoite oli seuraavanlainen: Jokainen Nokia Lumia puhelimen ostanut asiakas sai mukaansa koodin, jonka asiakas pystyi aktivoimaan kampanjan internet sivulla www.nokiaamazingeveryday.com/.
Aktivoinnin jälkeen asiakas sai välittömästi tietää oliko hänen koodinsa voittaja vai ei. Jos koodilla oli voitto, asiakas saattoi valita 60 eri aktiviteetista Englannissa tai Pohjois-Irlannissa, joiden arvo oli noin 80£.
Kampanja oli menestys ja siksi sitä laajennettiin myös muihin maihin, joissa Golden Moments toimii.
Offline-pakkauksessa oleva mainoskampanja KLÌXille, MARSin brändille
KLIX-automaattijuomat on osa markkinoita johtavaa MARSia. Heidän tavoitteenaan oli kasvattaa automaattijuomien kulutusta. Kampanja oli samantapainen Nokian kampanjan kanssa:
Jos asiakas saisi ”Lucky cupin” eli ”Onnenmukin” ostaessaan juoman automaatista, hän voisi aktivoida koodinsa kampanjaa varten luodulla nettisivulla http://www.klixluckycups.co.uk saadakseen tietää mitä on voittanut. Voittoja oli monelaisia: luksusloma Eurooppaan, ferrariajelua, kylpylämatkoja...
Katseenvangitseva kampanja L’Oréal Parisille
Yksinkertainen mutta tehokas myyntiedistyskampanja rohkaisi kuluttajia keskustelemaan liikkeen kosmetiikka-asiantuntijan kanssa nähdäkseen olivatko he voittaneet raaputusarvallaan.
Kasvattaa innovaatiota:
Kun asiakas oli raaputtanut esiin voittajakoodin arvastaan, he saivat L’Oréalin lahjapakkauksen. Pakkauksen sisällä oli USB-tikku josta selvisi minkä palkinnon asiakas oli voittanut: voittoja oli luksuslomista Espanjassa diivaviikonloppuihin Lontoossa. Muistitikkulla oli myös L’Oréalin oma tunteikas esittelyvideo brändistä.
Meillä on tietotaitoa kampanjoiden läpiviennissä käyttäen myynninedistämistekniikoita hyväksemme. Olette sitten markkinointiyritys työskentelemässä asiakkaalle tai itse brandin edustaja, me voimme yhdessä työskentelemällä tehdä vaikutuksen, tuoda esiin luovuutta, kasvattaa myyntiä sekä parantaa asiakashankintoja.
Klikkaa tästä nähdäksesi kuinka voimme tarjota palkinnon joka toimii Euroopan, Lähi-idän sekä Afrikan alueilla, 17 eri maassa.
Täältä löydät apua tilanteisiin kuten lahjakortin elämyksen vaihtaminen ja voimassaoloajan pidentäminen, voiko katsojia tuoda elämykseen mukaan, yritysmahdollisuutemme ja paljon lisää. Klikkaa tästä löytääksesi kaikki yleisimmät kysymykset